Yaşam!

Güçlüysen haklısın!

Binlerce insan arasındasın ama yetemediğini düşündüğünde tek başınasın! İlerleme kaydedemediğin bir dünyada kör-topal halde ne işin olduğunu ve ne yapabileceğini neden düşünürsün?

Düşünmenin hiç bu kadar mantıksız olduğu anlarda yaşadığımı düşünmemiştim. Anlamakta zorlanabilirsiniz uzun zamandır içimde biriken şeyler hep burada kendine yer bulur.

Sevdiğin insanlar uzaktadır, etrafında teksin’dir, umut yoktur. Umut garip şey neden vardır ne için aklına gelir? Heyecan mıdır? değildir. Nedir? ne değildir? sonunu bilmediğin garipsemedir.

Öldüm. Yaşadığımı sandığım her an öldüm. Hiç düşünmeden, nedeni nedir diye sormadan, soramadan.

Yıktım bütün ördüğüm duvarları teker teker yine neden diye, düşünmeden yıktım. Her yıktığımda tekrar ördüm, yapabildiğimle ördüm ama hiç bir zaman yıktığım duvarları yerine en güzelini yapamadan altına imzamı atamadan yıktım. Düşünmeden.

Herşey kritik.. ucunda..

Bir Cevap Yazın

