Genel

Napabilirim?

Benden sehirlerce kilometrelerce uzakta olan bir kadin oldugunu biliyorum o kadinin su an aklina dustugumu biliyorum ve icinin acidigini da biliyorum fakat ici kendi icin degil benim icin acidi ama yine kendini ortaya surdu her zaman ki gibi fedakar benim icin. Benim asil en kalici hikayemin baslangici sensin bunu bilmesende ikimizde su an baska hikayelerin oyuncusuyuz ve hayatimizi idame ettirmeye ugrasiyoruz. Ibrahim’in sana her zamankinden baska ihtiyaci var ama bu saatten sonra da olmayacagini biliyoruz aklimdan cikmayan Nazim Hikmet’te beni bekledigin gun ve senin altin saclarin benim omrumu bitirebilecek sey senin altin degeri saclarin asil kotusu ise sarrafin degeri bilememesi. Beceriksiz sarraf.

Yine muzikler devreye giriyo tekrar pes etme hic bir sey icin gec degil diyorum ama sonra vazgeciyorum bu benim gucum ile olacak is degil onun senden daha guclu olmasi gerekir diyorum ama senden o gucude aldigimi biliyorum sonra gelip buralara yaziyorum..

*

Napabilirim?

Bir Cevap Yazın

