Genel

Kimse

Bu blog’u kimse bilmez kimse tanimaz kimin bilinmez. Tek bir kisi haric, ve tek bir sifresi vardir herkes o sifreyi aslinda bilir sifreyi giren benim kim oldugumu anlar. Kendi hayatimdan aylar sonra yillar sonra parcalar yazarim donup bir dahada bakmam buraya.

Yeni bir yazi;
Istedigim seyler belirsizdir ve belirsiz dinledigim sarkilar benim ruhumdur. Her dinledigim sarki da benim yasanmisligim vardir boyle gunlerde o sarkilarimi dinler anilarimin ustunden gecerim hayatta tutuklu kaldigim ve asla birakamadigim sey muzik geri kalan Asklarim, sevdalarim, arkadaslarim, ailem benim icin hic bu kadar baglayici kalmamistir ruh halimi anlayamiyorum tedaviler oluyorum tedaviler bitince tekrar ayni oluyorum surekli tedavi olamam ki? Bu kadar cok tedaviden sonra ne icin tedavi olcagimi bile bilmiyorum gercekten huzunlendirici ve zor bir durum olsa gerek benim icin ama bu bile benim umrumda degil surekli hayatimda bir seyleri iademe ettirmeye ugrasiyorum bu bir yasama sanatidir.

Bir Cevap Yazın

