Genel

Nedir?

Ne?
Bu zamanlar en kotu zamanlar bazen bazi seyleri yapmak istemezsin fakat yapmak zorunda kalirsin. Ne gibi mi? Ask gibi sevda gibi kalbin devam der mantigi  hayir..

Olacagini dusunmez..

Surekli unutulan esyalar buluyorum sakliyorum tutuyorum herkesin bende bir anisi vardir duzeni saglamdadir. Unutulmazlardir. Dusunulur-ler.

Olan kurallar yikilir ama yenisi yerine yapilamaz her daim eskisi daha iyidir iyilik mantigi yuzyila gore degisir. Kisimin yuzyilinda iyilik benim!

Bazen deli dolu gelir oyunu bozmak istersin ama dusunursub bu oyun degildir bu kaldirim tasidir yuktur agirliktir, yukun, agirligin karsiligini alirsin fakat bu seni bi sonra ki yuzyilda mutlu etmez.

Herseyin bir sonu var, her sonun bir sonucu var. Sokaklara tukuruyorum bilincsizce ama iyi biriyim kotulukten yapmiyorum kendim icin yapiyorum ama sonucunu dusunmuyorum.

Bazen bazi seyler yasiyorum ve aninda bitiriyorum aslinda bitirmiyorum kendi icinde kendini sonlandirmayi basarabilmekte.

Uzun hikayeler yazamazsin cunku zaman hic bir zaman beklemedi beklemeyecekte. Oyun parkinin en dibinde her zaman otururum cunku oyun parkinda oynayamam.

Teklik, icimde. Benim adimdir cunku tum dunyadan eski benim icimde asla vazgecemem. Hic bir zaman.

Donulmez bi hayatin ortasindayim bi oyun parkinin en tepesinde cocukmusum gibi ama olmadigim gibide alkol aliyorum sen ise orda, burda, surda beni hayalinde gorursun.

Artik hic bir seyin anlami yok benim icin, yine…

Bir Cevap Yazın

